Hello Goodbye - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Didi Bree - WaarBenJij.nu Hello Goodbye - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Didi Bree - WaarBenJij.nu

Hello Goodbye

Door: Didi

Blijf op de hoogte en volg Didi

13 Februari 2015 | Verenigde Staten, New York

Woensdag 11 februari, koffer bijna ingepakt. Laatste keer zuurkoolstamp gegeten voor de komende tijd. Afscheid genomen van lieve vrienden, vriendinnen en familie.

Donderdagochtend begint onze reis dan echt!
Wat had ik er zin, maar wat was ik onwijs zenuwachtig.
Dan volgt dat laatste afscheid op schiphol, in tranen afscheid genomen van Papa, Mama, Kaya, Elyn en Danielle. Gelukkig een heel comité om me uit te zwaaien. Of ik er op dat moment zin in had om te gaan? Om eerlijk te zijn niet. Maar ik geloof dat op dat moment heel veel mensen met me wilden ruilen.

Eenmaal door de douane, begint het echt. Hallo nieuw avontuur!!!
Dan begint het wel te kriebelen! Eerst een vlucht naar Ijsland, wat ook al heel indrukwekkend was. Daarna een vlucht van 6,5 naar New York, die gelukkig wel ging, ondanks de vele sneeuw.

Maar we zijn er, JOEPIE!
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor om te omschrijven hoe het hier is.
Ja, koud! Met gevoelstemperatuur -29 durf ik gerust te zeggen dat het hier koud is. Maar wat is iedereen hier vriendelijk. En wat is het hier mooi.

Ik ga weer verder genieten!
Voor wie het leuk vind om me te volgen, ik zal hier af en toe een update plaatsen! :)

Lieve groetjes uit NYC en vier allemaal maar Carnaval voor twee!! :) xxx

  • 14 Februari 2015 - 00:28

    Harry Feyen:

    Ha lief nichtje.....koud he in New York.
    Dapper dat je deze uitdaging aangaat. Genieten en vooral kijken, luisteren en ervaring opdoen.

    Tof hoor !!!!
    Ik zal je volgen hoe het gaat ....

    xx

    Harry

  • 14 Februari 2015 - 02:11

    Opa En Cockey,:

    Lieve Didi,

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.

    Wat koud moet dat zijn!

    Ook wij vinden je heel dapper.
    Geniet en zet vaak iets op je site, kunnen wij mee genieten.

    Kus van ons.

  • 14 Februari 2015 - 07:27

    Claudia:

    Lieve Didi,

    Afscheid nemen is nooit leuk, maar alle leuke momenten zullen het waard maken.
    Geniet van dit mooie avontuur,wordt een ervaring om nooit te vergeten.
    En het is mooi om te weten dat er mensen die van je houden thuis op je wachten.

    liefs Claudia

  • 14 Februari 2015 - 12:51

    Ellen:

    Lieve Didi,

    Goed om van je te horen! Geniet met volle teugen van al het nieuws wat op je pad komt. Heel dapper heb je de eerste stappen al genomen. Niet altijd makkelijk om dan vast te houden waarom je dit ook alweer zo graag wilde!
    Nu, in NYC, ervaar je vast veel nieuws met mooie blijvende indrukken. Ik heb genoten van je eerste verslag en geniet van je manier van schrijven. We blijven je volgen.

    Kus en lieve groet van Rene en mij,

    Ellen

  • 15 Februari 2015 - 00:53

    Ingrid:

    fijn dat je het naar je zin hebt!
    Xxxx mama

    Ps: zet je je foto's ook nog hier op? Als je tijd en zin hebt

  • 25 Februari 2015 - 15:46

    Jeanne Kuipers:

    Hey lieverd......moest ineens even aan je denken...vandaar dat ik even bij je kom kijken., ;) ..lekker genieten hoor.....het is een wereld ervaring.... Dikke kus van mij.....xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Didi

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 5141

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 22 Augustus 2015

Internship Canada

Landen bezocht: